Witam Info

WITAM NA STRONIE ''Azjato Ja tu Umieram!''.
JAK JUŻ COŚ KOPIUJESZ TO ZOSTAW COŚ PO SOBIE.
NAWET ZWYKŁE ''DZIĘKUJĘ!''

niedziela, 30 września 2012

Zaczynamy SPAM

Wybaczcie wczoraj miał zacząć sie SPAM, ale kompletnie mnie nie było w domu ;D a ja już chyba tydzień czekam aż będę mieć Internet w smartfonie... tylko dziękować T-mobile...! Chyba zmienię operator jak moja mama ;D

W między czasie.... Dzisiaj 30 Września ;D czyli równo miesiąc nauki.. .;D w tym Dzień Chłopaka ^^ Wszystkiego Naj ;D Przesyłam Całuski :*

A Jak miną wam ten miesiąc?
No i oczywiście od czego zacząć SPAM?
Jakieś życzenia? ^^ 
Chłopcy pierwsi ;D Hymm..? 

 Info: 
> By zobaczyć pełny obrazek kliknij na niego. 
> Możesz zamawiać/proponować/podawać nowe propozycje.
> Przeglądasz + Kopiujesz = Komentujesz. Dzięki temu podtrzymasz ten blog w standardach i zachęcisz nas do działania dla ciebie. 
> Staramy się codziennie dawać nowości. Jak chcesz pomóc zgłoś sie pod najnowszą notką podając swój e-mail. Odpiszemy z informacjami...

4 komentarze:

  1. Zacznij SPAM od Wonder Girls :D a później A Gentleman's Dignity *.*


    ~Shock~

    OdpowiedzUsuń
  2. To później SKARF, Two X i EvoL ^^


    ~Shock~

    OdpowiedzUsuń
  3. Po tych Girls Bandach może BEAST? :D i Ryeowook, Kyuhyun, Yesung i Eunhyuk z SuJu? ^^ a jak Ci się ich nie da rady znaleźć to może być całe Super Junior :>



    ~Shock~

    OdpowiedzUsuń