Witam Info

WITAM NA STRONIE ''Azjato Ja tu Umieram!''.
JAK JUŻ COŚ KOPIUJESZ TO ZOSTAW COŚ PO SOBIE.
NAWET ZWYKŁE ''DZIĘKUJĘ!''

sobota, 1 września 2012

GIF: Nyantaro (1)

Mam jeszcze gif z Ulzzangiem Nyantaro Proszę bardzo ^^ 

Powiedźcie mi próbowaliście lub próbujecie robić z siebie Ulzzangów ? 

 Info: 
> By zobaczyć pełny obrazek kliknij na niego. 
> Możesz zamawiać/proponować/podawać nowe propozycje.
> Przeglądasz + Kopiujesz = Komentujesz. Dzięki temu podtrzymasz ten blog w standardach i zachęcisz nas do działania dla ciebie. 
> Staramy się codziennie dawać nowości. Jak chcesz pomóc zgłoś sie pod najnowszą notką podając swój e-mail. Odpiszemy z informacjami...

6 komentarzy:

  1. WTF Nyantaro to nie Ulzzang, to JAPOŃSKI tancerz i choreograf. Autorka postu zna w ogóle pojęcie "ulzzang"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak znam pojęcie ulzzang...

      W każdym razie dziękuję za uwagę poprawię...

      Ktoś mi powiedział że to Ulzzang więc za tą informacją szłam.

      Usuń
  2. to nie jest nawet koreanczyk...tępa suko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy zawsze zanim zaczynasz rozmowę bądź wypowiedź musisz zaczynać od Suk?

      Nie życzę sobie tego.

      Usuń
    2. Co z tego że to Japończyk? Przecież Japończyk to też Azjata.

      Wybacz... koleżanka powiedziała mi że to Ulzzang wybacz.
      Wiec oczekuję przeprosin...
      Może nie znam tej osoby ale wstawiłam fotkę..

      Usuń